Et energiboost 

 Hvis der er noget som jeg ved, kan give mig et energiboost, så er det vesterhavets susen. Jeg elsker at blive blæst igennem ved Vesterhavet, og føle jeg er til. Det giver mig altid fornyet energi og det er virkelig noget, jeg burde gøre oftere. Det er ikke det Vesterhav, fyldt med turister en sommerdag i 25 graders varme. Men det Vesterhav som viser sig fra sin stærke side, en som viser tænder og slår lidt fra sig. 

  
Vi tog en tiltrængt søndagstur hele fam. Mikkelsen, vi pakkede regntøjet, gummistøvlerne, madpakkerne og drog vestpå. Vi samlede sten, som senere skal bruges til at males på 😊 at samle sten, er noget jeg altid gør når jeg er på stranden. Mine lommer er altid fyldte og hver en sten er nøje udvalgt. Det er naturens genbrug og jeg elsker det. Vi spiste hjemmebagte madpakker i form af muffins og pølsehorn og som altid min medbragte syltetøjsglas med iskaffe i. 

 Der var også tid til lidt loppefund, hvor jeg fandt disse skønne opbevarings krukker og en super flot kurv. Som helt sikkert snart skal tages i brug når jeg skal besøge Århus’s nye løsvægtbutik   Rå-varer🙌🏼 

  
Det var en super tur, og som gav os lidt på overskudskontoen😊.

Skriv et svar

