Min mor er en strikkemaskine og jeg ❤️ det

  Velkommen 2016😀 har ikke været så aktiv i 2015, som jeg havde ønsket, og i hvert fald ikke så aktiv som min fantastiske moder. Hun har strikket så meget at det hele ikke kan være her, men har prøvet at lave et lille udklip fra den sidste måned. Grundet jeg ikke har været så aktiv, er at jeg er startet i skole og har et fuldt booket skema. Jeg håber dog at jeg kan blive lidt mere aktiv her på siden i det nye år 😀 vi har allerede nydt godt af min mors dejlige strikkerier i år og håber på mange flere😀

Skriv et svar

