DIY, genbrug og sommerregn 

  
Da det ikke lige ligger op til solbadning i disse dage kan jeg da ligeså godt få bugt med mine DIY som ligger og venter. En af de ting var disse super smarte og nemme hagesmække til de små. Jeg havde et par håndklæder som var blevet lidt trælse at kigge på og som havde et par revner. Derfor tænkte jeg at de ligeså godt kunne genbruges til noget som jeg altid synes  vi mangler herhjemme, nemlig hagesmække. Det ender altid med at de for en stofble på når vi render tør men synes det var lidt smartere med en rigtig hagesmæk og volia😄 👆🏼 

Skriv et svar

