Et tæppe som jeg aldrig troede skulle se dagens lys 😂

 Et tæppe som jeg startede på sidste sommer og som først blev færdig i foråret. Jeg kunne simpelthen ikke få snøvlet mig færdig, det lå som det stykke strikketøj som man absolut ikke gad, men som skulle være færdig. Og færdig blev den heldigvis, så den kunne blive en fin barselsgave til min søde veninde Stine og hendes dejlige dreng Viktor. Resultatet er jeg vild med, elsker mønsteret og de vertikale striber. Men den selve opskriften eller manglen på samme var bare for kedelig for mig. Det bliver nok en engangs Forestilling 😄

Skriv et svar

