Bedstes strik til store og små ❤️

2015/01/img_0779.jpg

2015/01/img_0783.jpg

Den bedste Bedste har igen haft travlt med strikketøjet. Og resultatet taler for sig selv ❤️ De to trøjer som kan ses på det første billede er strikket til de to store børnebørn. Normalt er det mest til de små jeg viser og som også er dem min mor mest strikker til. Men grundet den store modestrikke bølge er væltet ind over Norden og som også er ramt teenagerne i familien, ønskede disse to smukke piger selvfølgelig også en trøje fra bedste og hvad man øsnker skal man få. Er intet mindre end super stolt af hende, ved hvor stort et stykke arbejde det er, og synes min mor er så sej. De er strikket i 100 procent uld superwash kamgarn og mønstret er fra familie journalens strikkebog med nordiske mønstre.

Billedet af den flotte kjole i det populære regnbuegarn er strikket til de lidt mindre i familien er endnu ikke sikker på til hvem, men kan da kun håbe på at det er til en af mine prinsesser. For hold da fast det er en flot kjole og selvfølgelig ud fra eget mønster. Som jeg skrev før hun er så sej. Kjolen er strikket i 100 procent uld i regnbuegarn og superwash kamgarn

Skriv et svar

