Pause med syningen og strikkeriet

IMG_0310.JPG

I disse uger bliver der hverken strikket eller syet særlig meget hjemme hos mig. Føler nærmest at mine små sysler og kreative projekter ligger i dvale😞 Og det er der selvfølgelig flere grunde til en af de store er at Elias tager meget af min tid lige i øjeblikket med amning, hygge og pussenusse baby tid
(Og det skal der også være tid til er jo på barsel 😉 Derimod er min tid gået med bla. Bagning, efter at have set den store bagedyst (var vild med denne sæson ) blev mit bagehjerte vågnet igen efter en tid i dvale. Det kom bla til kende til Ingeborgs 2års fødselsdag, hvor jeg fik til opgave at lave en frost kage 😄 tog udfordringen op med en masse gåpåmod og synes at slutresultatet er blevet ret flot. Det er en kage med hindbær og chokolademousse samt en lille overraskelse i midten i form af Smarties, den er dernæst overtrækket med hjemmelavet skumfidus fondant.

Skriv et svar

