Nyt og spændende :)

I de kommende uger er jeg så heldig at jeg er på iværksætter kursus inde på Erhvervsakademiet i Herning. Det er et super spændende kursus og har til formål, at lære at bygge en virksomhed op og starte selvstændigt.

Jeg har valgt at lave børnetøj ud af genbrugstøj som mit emne og det er jo oplag at ligge det herind, som jeg nu  får lavet:-)

Jeg har været i gang med en masse teori omkring forretningsplan ide osv. Men det som jeg gerne vil dele med jer er den kreative del.

I må meget gerne kommentere på de forskellige produkter og billeder jeg ligger op.

Disse billeder som jeg ligger op nu, er billeder af det materiale som jeg har valgt at bruge til de forskellige designs.

Det er stofrester som skulle smides ud, et par bukser og noget stof som jeg købt, som er tilføjet som det “nye” i diverse designs.Jeg ligger det endelige resultat op når jeg bliver færdig:-)

wpid-CAM00054.jpg wpid-CAM00055.jpg wpid-CAM00056.jpg wpid-CAM00060.jpg wpid-CAM00063.jpg

Skriv et svar

