Opskrift på MINI nederdel

Tænkte at jeg ville dele det mønster som jeg brugte til MINI nederdelen herunder.

Det er kun selve mønsteret og ikke opskriften, da opskriften er en som jeg selv har lavet ud fra hovedet.

Jeg har brugt en rundpind str. 3 og strømpegarn. Jeg har brugt en forholdsvis “tyk” garn men man kan også sagtens bruge en som er “tyndere” husk bare at skifte str. på rundpinden så den passer til garntykkelsen. God fornøjelse:-)

wpid-CAM00838.jpg

http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Strik-til-hende/2012/08/34-Strikkeopskrift-Sweaterkjole.aspx

Strik fin sweaterkjole

Skriv et svar

