Glædelig jul og godt nytår:-)

Vil starte med at ønske alle en rigtig glædelig jul samt et lykkebringende nytår.

Og vil i denne anledning undskylde for at der har været musestille på bloggen den sidste måneds tid.

Det har været en måned med en god men uventet skoleopstart, skoldkopper og andet sygdom hvor vi som familie fik et lille indblik i en normal travl hverdag:-) Som vi ellers ikke har været vant til, da jeg har været på barsel lige så længe jeg kan huske tilbage:-)

Så der har hverken været tid til at sy eller at strikke. Men det håber og tror jeg på at der bliver i 2014:-)

Men selvom jeg ikke har haft tid til at strikke skal i ikke snydes for noget julestrik. Var nemlig hjemme ved min dejlige mor i går og hun har lavet nogle super lækre uldtrøjer i smarte grånuancer med lidt julestemning i. 🙂

 wpid-CAM00985.jpgwpid-IMG_20140101_124640.jpg

Skriv et svar

